Tjenixen.

Har precis kommit hem. Käkat middag (skit stark "duvet vahettere" korv gryta) haha.

Jobbat på salongen hela dagen och hela dagen igår. Rullar in fler och fler, så de går bra nu.
Kämpat med collans hår också, idag blev de bra!

Och så va de en helg o helgen. haha är få fyndig idag! Vilket fall så va lördagen helt galen! Började hemma hos viktor. Sen vidare in till limerick. Alla va på g, om man säger så! Sen hem, men inte jag såklart. Utan drog hem till suffe och festade vidare. Så låg i min säng runt halv 6 =). Sånt gillar vi! Hade sjukt kul hela kvällen...

Och ja Johanna, jag gör fula miner för mig själv i spegeln när jag är full! HAHA.

Kommentarer
Postat av: Anonym

UNDERBAART!!! Skönt att höra att allt är i sin rätt ;)

2009-05-12 @ 22:07:32
Postat av: Anonym

/Johanna

2009-05-12 @ 22:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0